tirsdag 31. desember 2013

Tre ting jeg skal gjøre i år som kommer :)

Jeg har tre ting jeg skal gjøre i året som kommer.
  1. Jeg skal lære meg å bruke silhouettemaskin til å lage vinyltrykk som kan strykes på klær
  2. Jeg skal lære meg å bruke Digitizer jr så jeg kan utvikle broderigleden med broderimaskinen
  3. Jeg skal lage en pakke med dåpskjole, vest til gutt/jente samt gutt/jente lue for salg. Kjolen skal holdes veldig enkel, men med muligheter til å brodere navnene til de som bruker den. Veste skal være i silkebrokade (en jentete og en til gutt).Vestene skal være pyntet med diskrete bånd. luene skal ha silkebrokade og hvitt i seg. Jeg må sette meg ned å tegne mønster på dette og så lage en prøve for å se hvordan responsen blir. Det er meningen at dette skal fungere som et familieklenodium.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar