mandag 23. januar 2012

Ny ullkjole

Jeg har lagd et kjolemønster som er veldig nett på. Denne kjolen har jeg nå sydd både i interlock/jersey og i ulljersey. Jeg har lagd mønster i str.68.cm, 1-2, 4 og 6 år.
Denne lagde jeg litt kortere så det ble tunika. Sydde en bukse til med rynker på utsiden av beina. Dette ga en morsom effekt . Buksen er sydd i velour, kjolen i deilig, myk bommulsjersey.

Kombinasjonsmulighetene av stoff er uendelig. Her er det satt på hjerter og små engler.

Detter er gjenbruk. Farfars nye ullgenser ( han fikk en flekk som ikke gikk bort) ble til fin ullkjole til et av barnebarna.

Denne er i myk ulljersey med stretchblonde. Den er utrolig lekker. Størrelse 2-3 år. Jeg har fått forespørsel om jeg kan lage en slik i voksenstørelse. Denne er til salgs.

Nederst satte jeg på merket mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar