onsdag 23. februar 2011

Ugler på rekke og rad

Jeg kom over dette herlige uglestoffet og kunne ikke stå for det. Hjemme hadde jeg sort babycord liggende. Det ble et friskt og fint sett i str 4 år.

Satte inn lime ribb i sidene for å i genseren en slags ro. Dette er et modifisert grunnmønster.

Buksa er eget mønster. Jeg lekte meg med kopper og talerkner for å få til fine buer i lommene og på knær. Man tager hva man haver ;) Genserens stoff går igjen som pynt på buksa.

Detalj på buksebenet. Her ser dere leggene, ribbekanten og pynten på det ene beinet. Det andre beinet har ensfarget lapp.

Lomma med limegrønn stikkning.
Settet selges samlet kr. 500,- + event porto. Kan diskutere hvis man bare vil ha en av delene. Ta kontakt via mailadressen som ligger på sida mi her.

3 kommentarer:

  1. Tøffeste uglebuksa :)

    Hilsen -kine-

    SvarSlett
  2. Wow! Den var tøff! Kanskje jeg må lage noe sånt til gutta...

    SvarSlett
  3. jøss, disse var jo fulle av flotte detaljer. kjempe fint sett! å jeg bare digger ugler!

    SvarSlett